ח"כ ינון אזולאי: "נחסום בגופנו את האפשרות להחריב את המדינה היהודית"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ינון אזולאי: "נחסום בגופנו את האפשרות להחריב את המדינה היהודית"

חבר וועדת הכספים ח"כ ינון אזולאי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את המיסוי שמביא ליוקר המחייה בישראל, "גפני תמיד זרק את ההצעות למיסוי הפחמן". על שר הדתות: "מתן כהנא יכול להגיד שהוא מכבד את הרבנים אבל הוא ומפלגת ימינה רק מחפשים לקבור את היהדות"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ינון אזולאי התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לחידוש המאבק בין הקואליציה לאופוזיציה והתקפות השרים, "מירב מיכאלי נגד התיירות והכותל, עומר בר לב נגד ההתיישבות, הם רוצים לומר לנו איך להתבטאות, כמו יו"ר הכנסת שדיבר איך שרצה. 12 שנה הורידו את הכנסת ופגעו בדמותה של הכנסת באופן בלתי הפיך".

על החלטתו של מרן הראש"ל הגר"י יוסף להחרים את הוועדה למינוי דיינים לאחר שידכאו בכוח את כוחם של נציגי הציבור החרדים בוועדה, אמר אזולאי, "הראשל"צ הרב יצחק יוסף מחרים את הועדה כי הוא יודע שלא יצא ממנה כלום, הם רק מחפשים לרמוס את ההלכה והיהדות, מתן כהנא יכול להגיד שהוא מכבד את הרבנים אבל הוא ומפלגת ימינה רק מחפשים לקבור את היהדות".

אזולאי תקף את התנהלותו של ליברמן שהביאה ליוקר מחייה כבד בישראל, "ליברמן אמר שלא יטילו מיסים אבל הטילו מיסים מהדלת האחורית, מס על משקאות, על פחמן, ועוד שמייקרים את המוצרים הבסיסיים גם חומרי הניקוי מתייקרים, הם משקרים במצח נחושה הם מעלים את יוקר המחייה, יאמר לזכותו של הרב גפני שתמיד שביקשו ממנו להטיל מס על הפחמן הוא זרק אותם מכל המדרגות".

אזולאי מסביר את ההתייקרות הנוספת הצפויה, "מיסוי הפחמן אומר שמ-2023 מחירי החשמל והגז יעלו, עם ישראל ישלם יותר. הם מהשבט הלבן זה לא מעניין אותם, המשפחות שלנו ישלמו על זה. ועדת הכספים הפכה להיות ועדת המיסים" תקף אזולאי.

על חוק הגיוס שצפוי לעזור אומר אזואלי, "נעשה הכל שחור הגיוס לא יעבור, אני לא מאמין ברע"מ ולא בממשלת ימינה, לא מהם תבוא הישועה".

אזולאי התריע מפני חוק הגיור המסוכן, "הם יביאו גם את חוקי הגיור שיהפכו את נושא הגיור לגיורים בסיטונאות, יבואו מתוכם גם גיורים רפורמים, ההתבוללות כבר תהיה כאן, אנחנו אסור לנו לתת להם בכל מחיר שבעולם. אנחנו נלחם בזה גם בגופנו נעצור את ההתבוללות בישראל, לא ניתן להם להחריב את המדינה היהודית".

 



0 תגובות